Fer-se soci

Associar-se a l’AMPA
és una forma més de reconeixement de la implicació de moltes famílies que treballen, i molt, de forma desinteressada per fer escola

Associar-se a l’AMPA és triar una manera de formar part de la comunitat educativa del Baltà, una primera aportació al fons comú per tirar endavant propostes que ens beneficien a tots.

Associar-se a l’AMPA es tradueix en millores a l’escola dels nostres fills i filles, i permet una major participació de les famílies en la dinàmica escolar.

Associar-se a l’AMPA és gaudir dels serveis que oferim i compartir amb la comunitat del Baltà un projecte comú:

Servei d’acollida per a les famílies que necessiten conciliar l’horari laboral i l’horari escolar.
Servei de menjador, amb cuina pròpia i menús amb aliments ecològics i de proximitat
Programa d’activitats extraescolars atractiu, de qualitat i que complementa l’ensenyament lectiu.
Samarretes esportives per a la pràctica de l’educació física a l’escola.
Casals d’estiu les tardes de jornada intensiva i des que acaba el curs i durant tot el juliol.
Socialització dels instruments del projecte +Música.
Organització d’esdeveniments, celebracions, festes i tradicions.

La quota de soci per aquest curs és de 37 €  per família i any, amb totes les facilitats per a les famílies que tinguin dificultats per fer-hi front.

Descarrega’t el full d’alta de soci i contacta amb nosaltres per a qualsevol dubte.